FAQ - Pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie mogę dodać kilku takich samych produktów do koszyka?

Możesz dodać do koszyka taką ilość produktów jaka w danym momencie jest dostępna w ofercie na naszej stronie internetowej BeDiamond. Brak możliwości dodania kolejnej sztuki produktu do koszyka nie musi oznaczać jego braku na stanie magazynowym lub w naszych sklepach. W takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu zakładki KONTAKT w menu głównym aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dostępności produktów.

 

Dlaczego nie widzę opcji dodania produktu do koszyka? Co oznacza informacja, że produkt jest dostępny na zamowienie?

Jeżeli na stronie produktu widzisz informację na temat możliwości zamówienia produktu oraz przycisk ZAMÓW zamist DO KOSZYKA oznacza to, że produkt dostępny jest na zamówienie z dłuższym czasem realizacji zamówienia niż 24-48h. W tym momencie produkt lub wariant produktu, którego szukasz nie jest dostępny w ofercie sklepu internetowego BeDiamond. Aby sprawdzić jego dostępność w naszym magazynie lub uzyskać szczegółowe informację na temat jego dostępności i czasu realizacji zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub formularz kontaktowy dostępny po kliknięciu w ZAMÓW.

 

Dlaczego nie mogę użyć swojego adresu e-mail w formularzu zamówienia podczas składania kolejnego zamówienia w sklepie internetowym?

Jeżeli dokonujesz kolejnego zakupu Twój adres e-mail jest już w naszej bazie danych. Konto dla Twojego adresu e-mail zostało stworzone podczas pierwszego zakupu. Jedyne co musisz zrobić to odszukać e-mail od BeDiamond.pl z tymczasowym hasłem do logowania, ktore wysłaliśmy do Ciebie podczas pierwszego zakupu lub rejestracji w serwisie i wykorzystać te dane do ponownego logowania na naszej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć hasła skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła (link).

 

Mam problem z płatnością online za pomocą systemu płatności DOTPAY. Jak sprawdzić czy płatność została zrealizowana?

Wybierając rodzaj płatności- Karty, etransfery, raty- zostaniesz przekierowany do płatności internetowych DOTPAY. Postępując według instrukcji operatora szybkich płatności możesz dokonać wyboru płatności kartą, szybkim przelewem lub zakupu na raty. Zaraz po poprawnym zakończeniu procesu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem transakcji. Jeżeli Twoja płatność została zaakceptowana rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia.

 

Co zrobić jeżeli nie mogę dokonać płatności za pomocą systemu płatnosci internetowych DOTPAY?

Twój bank z rożnych powodów (takich jak brak wystarczających środków na koncie, limit na karcie płatniczej) mógł odmówić akceptacji płatnosci online za pomocą systemu płatnosci internetowych DOTPAY. W takim wypadku otrzymasz e-mail od DOTPAY z informacją o braku aceptacji wykonanej płatnosci. Skontaktuj się z nami w sprawie zmiany sposobu płatności abyśmy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Możesz zmienić formę płatnosci na Przelew Tradycyjny lub płatność "Za Pobraniem" przy odbiorze towaru od kuriera. Zmiana formy płatnosci nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, ponieważ obie formy są darmowe. Zadzwoń do nas, napisz e-mail lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie internetowej a my pomożemy Ci rozwiązać ten problem tak szybko jak to możliwe.

 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia dla produktów NA ZAMÓWIENIE?

Czas realizacji zamówienia na produkty niedostępne w naszym magazynie zależy od rodzaju produktu, marki i jego dostępności u producenta/dostawcy. Jeżeli na naszej stronie BeDiamond.pl nie widzisz szczegółowych informacji na temat czasu realizacji zamówienia przy danym produkcie, który jest dostępny jedynie na zamowienie (widoczna informacja oraz przycisk ZAMÓW zamist DO KOSZYKA) kliknij ZAMÓW i skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w celu uzyskania szczegółowych informacji od naszych sprzedawców. Jeśli wolisz inną formę komunikacji chętnie odpowiemy na Twoje pytania telefonicznie lub mailowo. Standardowo zamówienia na produkty dostępne u naszych producentów/dostawców realizujemy w ciagu 2-5dni.

 

Nie widzę na stronie produktu, ktory mnie interesuje. Czy mogę zamówić produkt niedostępny w ofercie BeDiamond?

Każdego dnia powiększany ofertę BeDiamond o kolejne produkty i nowe marki. Jesli mimo to nie znajdujesz interesującego Cie wzoru biżuterii lub modelu zegarka sprzedawanej przez nas marki w ofercie BeDiamond.pl chętnie pomożemy Ci znaleźć to czego szukasz. Skontaktuj się z nami! Nasz zespół handlowców zaproponuje najlepsze produkty\rozwiazania, fachowo doradzi i zrobi wszystko żeby sprostać Twoim oczekiwaniom.

 

Podoba mi się produkt ale nie widzę mojego rozmiaru. Jak zamówić odpowiedni dla mnie rozmiar/wariant produktu jeżeli nie jest on dostępny na stronie?

Chcemy prezentować ofertę odpowiednią dla Ciebie, dlatego robimy co w naszej mocy aby oferta BeDiamond była jak największa i obejmowała możliwie jak najwiecej rozmiarów i wariantów z danego produktu. Niestety nie jesteśmy w stanie utrzymywać pełnej gamy rozmiarów i wariantów każdego produktu na stanie magazynowym. Aby sprostać Twoim oczekiwaniom realizujemy bardzo szybkie zamówienia specjalne. Jeżeli nie ma Twojego rozmiaru/wariantu produktu w ofercie BeDiamond.pl skontaktuj się z nami poprzez formularz, e-mail lub telefonicznie. Sprowadzimy, wyprodukujemy lub zmodyfikujemy dla Ciebie produkt tak szybko jak to możliwe a Ty otrzymasz produkt skrojony na miarę z dedykacją Specjalnie dla Ciebie.

 

Jak zareklamować zegarek kupiony w Państwa sklepie?

Jesteśmy Oficjalnym Sprzedawcą oferowanych marek, dlatego wszystkie zegarki zakupione w BeDiamond.pl objęte są gwarancją producenta. Sprawdź czy okres w którym zegarek objęty jest gwarancją producenta jeszcze nie minął, tylko w takim przypadku nie poniesiesz kosztów transportu zwrotnego. Możesz wysłać zegarek na adres naszej firmy wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (link), dowodem zakupu oraz gwarancją abyśmy w Twoim imieniu pośredniczyli w procedurze reklamacyjnej. Możesz również znacząco skrócić procedurę reklamacyjną wysyłając towar bezpośrednio do serwisu. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie BeDiamond. Wyślemy do Ciebie wszystkie niezbędne informacje oraz dokumenty pozwalające na szybką wysyłkę zegarka do serwisu.

 

Czy biżuteria jest objęta gwarancją? Jak mogę zareklamować uszkodzoną biżuterię?

Nasza polityka reklamacyjna jest prokliencka co oznacza, że pośrednicząc pomiędzy klientem a producentem zawsze staramy się aby reklamacja była rozpatrzona z korzyścią dla klienta. Nie jest to możliwe w przypadku reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych. Aby rozwiać Twoje watpliwości co do słuszności złożenia reklamacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail, wysyłając zapytanie wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu. Korzystając z naszego doświadczenia doradzimy Ci w jaki sposób wspólnie możemy rozwiązać ten problem i sprawić aby Twoja biżuteria znów wygladała jak nowa.

Korzyści zakupu (schowaj) (pokaż)
Darmowa dostawa od 150pln
Eleganckie opakowanie
Bezpłatne zwroty
Infolinia: 89 642 30 60