ZWROT WYMIANA I REKLAMACJE

ZWROT TOWARU

 

Chcesz zwrócić zakupiony towar?

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.*

Pamiętaj, że tylko produkty nowe i wolne od jakichkolwiek znamion użytkowania mogą zostać przez Ciebie zwrócone. Produkt oryginalnie zapakowany z metką, dowodem zakupu i poprawnie wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy powinien zostać odesłany na adres siedziby firmy DIAMENT.

Zwracając produkt ponosisz jedynie koszty wysyłki towaru na adres firmy.
DIAMENT s.c. Alicja Lesław Bromboszcz
ul. Plac 1000-lecia 6
14-100 Ostróda

 

Pamiętaj:

  • Podpisz dokument odstąpienia od umowy (zwrotu). Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane (druk).
  • Zamów kuriera lub poproś nad abyśmy zrobili to za Ciebie na wskazany adres.
  • Dołącz oryginał dokumentu dowodu zakupu.
  • Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu (zamówienia złożone z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunu/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line). Pieniądze za zwracany towar wyślemy do Ciebie tak szybko, jak zwaracany produkt dotrze do nas i zostanie sprawdzony przez naszych jubilerów.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

 

WYMIANA TOWARU

 

Chcesz wymienić zakupiony towar na inny?

Masz pełne prawo wymienić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.*

Pamiętaj, że tylko produkty nowe i wolne od jakichkolwiek znamion użytkowania mogą zostać przez Ciebie wymienione. Produkt oryginalnie zapakowany z metką, dowodem zakupu i poprawnie wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy powinien zostać odesłany na adres siedziby firmy DIAMENT.

Zwracając produkt ponosisz jedynie koszty wysyłki towaru na adres firmy.
DIAMENT s.c. Alicja Lesław Bromboszcz
ul. Plac 1000-lecia 6
14-100 Ostróda

 

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny z naszej oferty postępuj według instrukcji:

  • Podpisz dokument odstąpienia od umowy (zwrotu). Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane (druk).
  • Dołącz oryginał dokumentu dowodu zakupu.
  • Zamów kuriera lub poproś nas abyśmy zrobili to za Ciebie na wskazany przez Ciebie adres i wyślij do nas produkt, który chcesz wymienić, wraz z uzupełnionym dokumentem zwrotu i podanym numerem konta.
  • Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu (zamówienia złożone z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunu/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line). Pieniądze za zwracany towar wyślemy do Ciebie tak szybko, jak zwaracany produkt dotrze do nas i zostanie sprawdzony przez naszych jubilerów.
  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
  • Wybierz produkty na wymianę i dokonaj zakupu postępując wegług kroków formularza zamówienia. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie, jako nowe zamówienie po jego opłaceniu lub za pobraniem w zależności od wyboru klienta.

 

 

REKLAMACJE

 

Na wszystkie produkty kupione w sklepie BeDiamond.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu. Okres ten może być dłuższy w zależności od producenta.

Jak zareklamować produkt?

Formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF)  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą rozpatrywane.

Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

DIAMENT s.c. Alicja Lesław Bromboszcz, Plac 1000-lecia 6, 14-100 Ostróda.
z dopiskiem „BeDiamond.pl- reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

 

Pamiętaj:

  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki. Skorzystaj z usług firmy kurierskiej lub nadaj paczkę Pocztą Polską z potwierdzeniem nadania.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Korzyści zakupu (schowaj) (pokaż)
Darmowa dostawa od 150pln
Eleganckie opakowanie
Bezpłatne zwroty
Infolinia: 89 642 30 60